Mer än jag trodde


Jag har haft en grym dag med mamma på stan idag. Sprang 11 km på gymmet imorse och körde lite styrka samt en skön bastu efter. Sen åt jag en god och nyttig lunch på "sallads baren" på öster. På stan hittade jag ett par jeans från Zara, en blus från Odd Molly, ett ipadskal från Odd Molly samt Jakobs födelsedags present som jag är väldigt nöjd med. Mötte även upp Anna och köpte min nästa kursbok, så det känns bra. Efter en solig dag på stan blev det en fika på nya stället på Strandvägen. Det är verkligen att rekommendera! Det var vi värda efter träning och allt rusande på stan. 

Till kvällen blev det te och mackor framför tven. Plugg (mer att göra inför tentan än jag trodde....). Och nu blir det grays och min goda och nyttiga glass :) en perfekt dag med andra ord <3





Kommentera här: