Inte länge kvar nu

I fredags fick vi äran att träffa Dinkel, Simon och deras söta barn Amandus över ett glas. Hur mysigt som helst. Middagen med Elias och Denise var väldigt lyckad. Oj så trevligt och kul vi hade det med massa god mat och skratt. Vi spelade spel och njöt av starten på helgen. 

I lördags hade jag familjemys. Mamma lagade massa god mat, bland annat denna brownie som jag fick bild på. Sen idag blev det familjespinning och brunch på hotell Clarion sign. Hur grym som helst säger jag bara! Sen gick vi även upp och kollade på vår nya lägenhet som vi flyttar in i om ca 8 veckor nu. Oj vad fint det kommer bli, längtar så jag nästan blir galen. Hann med en sväng på stan också. Dock hittades inte rätt storlekar så fick inte med mig så mycket hem.. Bättre lycka nästa gång. Nu ska jag sova, ny vecka om några timmar med fler möjligheter ;) 


Kommentera här: