Hasseludden

Åå dagarna går så snabbt. Här nere är en bild på en sjukt god macka som jag åt till lunch med Jakob i lördags. Annars blev det
 ganska lugnt, drack ett glas vin och lagade mat med pojken samt drog över till hans familj och spelade lite familjespel. Riktigt mysigt, sånt man gör för sällan.. 

I söndags hade jag en riktigt mysig dag på Hasseludden med syrran och mamma. Frukosten var grym samt så var massagen underbar. Allt från bad till mat var perfekt. Mysigt att Umgås med tjejerna i familjen ibland. 

Hela början på denna vecka har jag bra pluggat inför tentan på torsdag. Tränat piloxing och sprang 1 mil idag. Åt även en mexikansk lunch med Jakob och hans vänner. Så dagarna rullar på. Imorgon drar jag hem till ön men längtar galet mycket till fredag när jag och mor & far drar till fjällen <3


Kommentera här: